نمازیها

در این وبلاگ، ما به طور کلی در مورد نماز و هر آنچه درباره ی آن باید بدانیم اطلاعاتی قرار داده ایم

نمازیها

در این وبلاگ، ما به طور کلی در مورد نماز و هر آنچه درباره ی آن باید بدانیم اطلاعاتی قرار داده ایم

نماز چیست؟

معنا و مفهوم نماز نـمـاز در لـغت به معناى پرستش, نیاز, سجود, بندگى و اطاعت, خم شـدن بـراى اظـهـار بـندگى و اطاعت و یکى از فرایض دین و عبادت مـخصوصى است که مسلمانان پنج بار در شبانه روز به جا مى آورند.
نـماز یعنى خدمت و بندگى, فرمان بردارى, سر فرود آوردن و تعظیم کردن به نشانه احترام.
نماز, داروى نسیان و وسیله ذکر خداوند است. نـمـاز, رابـطه معنوى مخلوق با خالق است. نماز یعنى دل کندن از مـادیـات و پـرواز دادن روح; یـعـنى پا را فراتر از دیدنى ها و شنیدنى ها نهادن.

نظرات 3 + ارسال نظر
محمدرضا شنبه 2 فروردین 1393 ساعت 18:07 http://www.fanni.rzb.ir

سلام,وبلاگ خوبی دارین تبریک میگم,درصورت تمایل به تبادل لینک مارو با عنوان"سوالات و جزوه های رشته های فنی"و آدرس"http://fanni.rzb.ir/"لینک کنید,در قسمت نظرات وبلاگ ما خبر بدین تا به سرعت شما نیز لینک شوید.

سلام دوست من عیدت مبارک ...
وب قشنگی داری بهت تبریک میگم...
آیا حیف نیست بازدیدت اینقد کم باشه و این همه زحمتت به هدر بره ؟؟؟؟
اگه از بازدید وبت نارحتی و میخای رایگان بازدید وبتو افزایش بدی بیا به سایت من(آی پی رنک).
با عضویت ساده در آی پی رنک هم رتبه الکسای وبتو بهبود میبخشی و هم وبتو رایگان پر بازدید میکنی ...
همینطور میتونی با کسب امتیاز ، کسب درامد کنی...
برای اینکه بیشتر با آی پی رنک آشنا بشی پیشنهاد میکنم بیای به سایت و اخبار سایت رو بخونی...
جوایزی برای کاربران فعال در نظر گرفته شده که میتوانید با مراجعه به اخبار سایت مشاهده نمایید...
منتظر حضورت هستم ، حتما بیای ها ...
بعد از عضویتت میتونی از لینک زیر مجموعه گیری که داری دوستاتو دعوت کنی به آی پی رنک و 20 درصد از امتیازاشون رو برای خود داشته باشی(اینو یادت نره که با دعوت دوستات هم امتیاز میگیری ،هم کسب درآمد میکنی و هم کمک به آی پی رنک برای گسترشش میکنی).
موفق باشی ...
www.iprank.ir

من هم تبریک میگم اگه می شه وبلاگ منو لینک کنید خیلی ممنون

mahdi جمعه 1 فروردین 1393 ساعت 15:32 http://www.fanni.rzb.ir

سلام.وبلاگ خوبی دارین تبریک میگم.در صورت تمایل به تبادل لینک ما رو با عنوان "سوالات و جزوه های رشته های فنی" و آدرس"www.fanni.rzb.ir" لینک کنید.در قسمت نظرات وبلاگ ما خبر بدین تا به سرعت شما نیز لینک

در صورت مشاهده ی لینک من در سایتتان من نیز انجام میدهم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.