نمازیها

در این وبلاگ، ما به طور کلی در مورد نماز و هر آنچه درباره ی آن باید بدانیم اطلاعاتی قرار داده ایم

نمازیها

در این وبلاگ، ما به طور کلی در مورد نماز و هر آنچه درباره ی آن باید بدانیم اطلاعاتی قرار داده ایم

هدیه به معبود

ارزنده ترین گوهر مقصود نماز است
زیبنده ترین هدیه به معبود نماز است


                      فرمود علی شیر خدا ، ساقی موثر

                        در مکتب ما شاهد و مشهودنماز است


این نکته رسول مدنی گفت به سلمان

 سری که به توفیق تو افزود نماز است


                      در دادگه عدل خدا روز قیامت

                      از صلح حسن مقصد و مقصود ، نماز است


از آمدن کرب و بلا آنچه به عالم

 مقصود حسین بن علی بود نماز است


                     آن روز که آید ز پس پرده غیبت
                     اول هدف مهدی موعود نماز است


     
جواد محدثی                                 

 



نظرات 1 + ارسال نظر
زهرا جمعه 23 اسفند 1392 ساعت 18:38 http://www.sharj10.ir

سلام دوست عزیز
وبلاگ جالبی دارین، منم به تازگی یه سایت خرید اینترنتی شارژ موبایل راه اندازی کردم، چون هزینه تبلیغات اینترنتی بالا است، برای افزایش محبوبیت سایتم تو گوگل واقعا به کمک شما نیاز دارم.
اگه لطف کنید سایت منو تو وبلاگتون با عنوان فروشگاه شارژ موبایل لینک کنید کمک بزرگی به من و خانواده ام کردین
www.sharj10.ir
شارژ خواستین سایت من یادتون نره
ممنون

در انجام کارتون شما هم باید وبلاگ منو تو سایتتون لینک کنید من تازه این وبلاگ رو درست کردم و هنوز کامل نشده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.